Ghostcrawler: "Death knights are the only current Hero class, which means they are supposed to be the best class in the game."

poniedziałek, 11 października 2010

Runy - Zmiana, Blood - Tylko dla Tanka, Runic Empowerment

Death Knight
Runes
•The way in which runes regenerate has been changed. Rather than each rune type (Blood, Frost, Unholy) regenerating simultaneously, they now fill sequentially. For example, if you use two Blood runes, then the first rune will fill up before the second one starts to fill up. You essentially have three sets of runes filling every 10 seconds instead of six individual runes filling every 10 seconds. This allows the death knight rotation to be more forgiving, so that the player can take advantage of things like ability procs or respond to movement. This system makes it a little easier to get back on track without six separate runes now "out of sync" from the standard rotation.





Obecnie, runy regenerują się natychmiastowo po ich użyciu czyli jak np. użyjemy 2 Blood Strike'i, 2 Blood runy regenerują się w tym samym momencie. Teraz, po użyciu 2 Blood Strikeów, druga Blood Runa nie zacznie się regenerować do momentu aż nie załaduje się pierwsza. To samo dotyczny frost/unholy run. Jeśli po użyciu 2x BS użyjemy np 2 Unholy Runy na 2x Scourge Strike, 1 unholy runa zacznie się regenerować razem z pierwszą blood rune, druga natomiast dopiero w momencie kiedy ta 1 się zregeneruje. Będziemy mieli 3 różne runy regenerujące się co 10 sek w tym samym momencie. Innymi słowy, runy powinny być teraz łatwiejsze do ogarnięcia!





Death Knight
You're a Bloody Tank
•The time has come to dedicate a death knight talent tree to tanking, and that is what is in store for the Blood tree. We felt that we could offer a more focused and polished tanking tree rather than having to scatter similar tools throughout the trees. This also allows us to really focus the other trees into more flavorful damage-dealing specializations.





Aż mi się łezka w oku zakręciła, prawie rok czasu przegrałem w tym nieszczęsnym blood specu jako DPS. :<





Death Knight
Runic Empowerment
•This mechanic allows for runes which were on cooldown to instantly activate, which prevents the rotation from becoming too predictable and boring.



Oj, popsuje to rotacje, popsuje. Ale generalnie bardzo fajny skill.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz